Face the Music

Tjeeennaa allihoppa där ute runt om i värden :P
Som ni kanske läste mitt förra inlägg så var jag bara tungen att skriva ut lite, har så mycket i mitt huvud just nu ! Men idag mår jag mycket bättre, idag har jag bara vart hemma sen runt två drog jag hem till min syster och var med henne och daniel. Vi gjorde inte så mycket snackade mest bara om allt, sedan var dom bjudna på middag hos oss. Så vi åkte hem till mig, och det blev köttfärs med spagetti och sallad och cola så klart det var så jävla gott! Man liksom mådde mycket bättre efter ha ätit, hahah !
Sedan har vi bara legat i min säng och kollat lite på datan och snacka alltså bara chillat! , nu har dom åkt hem till sig. Men maria ska senare hämta mig för jag ska sova där, eftersom Daniel jobbar då kan jag ju passa på att sova där :P Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och spelar ett skit roligt spel på facebook, det är min kusin som har lärt mig spela det spelet har blivit helt beroende av det spelet...
Har någon hört chris browns låt Changed man, O M G den låten är så jäkla bra ! har lyssnat på den hela dagen, man liksom smälter när man hör den. Var på hans konsert när han var här i svergie, daaaem vad bra han var. Skrek så min hals inte mådde bra dagen efter, om han kommer hit igen ska jag fan gå på den konserten med ! :D


Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, och packa mina saker sen får jag vänta på min sega syster att hon ska hämta mig!:D 
 
Lite bilder från konserten :D



 Peace out ! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0