Fame

HEELLUU
Jag vet att jag inte skrev igår, men fick folk hit så jag hann inte

 Skulle skriva på kvällen, men då hämtade min syster upp mig och och sedan satt vi och pratade med mamma och pappa tills klockan blev tolv. Då var det dags för mig och min syster att dra hem till henne och sova :)
Idag vaknade jag halv åtta började fixa mig och när jag var klar gjorde jag frukost till mig och maria, vi satt och hade det mysigt och när vi var klara körde hon mih till skolan. Lyx va ? alla får vänta ute på bussarna, medans jag får skjuss. :D Idag har det vart lite segt i skolan, har inte vart på humör men blev på bättre humör när min älskade far skrev att vi ska handla jacka på lördag ska få en bomerange (felstavning?)Blev skiit glad har alltid velat ha en sån, och idag hade jag tid med studie-vägledaren vi satt och prata om gymnasium .  men det var rätt intressant man fick redan på mycket =) Slutade halv tre jag drog hem och la mig på soffan, riktigt lat !
Juste min mamma ringde och frågade om min bror kunde få låna min bärbara data , eftersom han är i danmark och han behöver en data! Sa först nej eftersom min data är min data, men eftersom jag förstår min bror fett tråkigt om man inte har en data, och dom är ju liksom på landet ! Så snäll liten syster som jag är får han låna den.

Nu sitter jag här och kolla på daddy´s girls, dom två tjejerna är påminner mig så mycket om mig och min syster ! haha lika crazy som dom är vi :P
Och idag ska jag få den godaste maten, fläskfile med potatis och bearnesås daamn vilken god mat ! haha
Nu kom min kusin elisabet förbi hon skulle hämta sina saker, vi sitter och snackar lite med min bror och nico i danmark! :D roligt roligt
 
Ps: om jag inte skriver på länge är det för jag inte är tillgänglig till en data, men kan ju alltid ta pappas data ! 


 seee yaaa!/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0