Förlåt för dåligt skrivande

HEELLUU!
Jag vet att jag inte har skrivit något men har inte haft ork, det ska ändras!
Igår var jag med min kusin Elisabet, vi satt bara hos mig och slappa. vi delade på en soffa när det fanns två andra soffor, men det var så jävla kallt så vi gav vår värme till varandra ! hahah sjukt jag vet :) vi somnade och kollade på tv, min mamma och pappa hade ätit hos några så vi fick göra vår egna mat. Dom klagar alltid på att vi inte kan laga mat och att vi är lata och bortskämda, så vid 8 började hon och jag laga mat! Det blev det godaste maten, vi lagade köttbullar och makaroner skiit gott. Sen kom vi på att vi inte hade någon cola kvar, så vi sprang ner till ica och köpte cola och mamma ville ha ciggaretter så vi köpte det också !:D visst är vi duktiga ? Sen hade vi en jättemysig middag, grrr . När vi var klara så kollade vi på svergie-albanien matchen med min pappa han robban, fan vad bra svergie spelade varför kunde dom itne spela sådär bra när dom mötte danmark för? Mitt inne i matchen så ringde maria och säger att vi ska komma ut för jag skulle hämta min plattång, vi satt med henne i bilen och snacka då säger hon att vi ska sova hos henne, så vi packar vårat pick och pack och sov hos henne !:) somnade på direkten, var helt död och jag hade typ feber :S

Idag så åt vi frukost, alla tillsammans och sedan vid 8 började jag röra mig till skolan och jag började tio över 8 så jag kom lite sent .
Men min slöjd-lärare är så snäll så han gav mig inte någon anmärkning, har haft en riktig chilldag idag.
Just nu sitter jag hos maria, hon är sjuk så jag tar hand om henne. Vilken snäll syster jag är ?  :) Dom ska bjuda mig på middag  idag, så ska åka och handla med henne och sedan ska jag ha och fixa mig tydligen. När maten är klar så ska hon hämta upp mig, och jag förstår mig inte varför jag ska hem och fixa mig vad är det för fel med min klädstil idag? :O
 Nu ska vi röra oss och handla, skriver lite senare jag har ju hennes data jga kan gå in på :)


Ps: jag tar inte alls sönder pennvässare, mikaela ljuger bara. Det är inte fint att ljuga !







Kommentarer
Postat av: Linnea

Va lika ni är!! :P<3

2009-10-15 @ 19:48:49
URL: http://bossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0