förlåt!

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid för datan plus mitt internett funkade inte :O
Men jag lovar att det ska bli en ändring på det..! och att mikaela inte har skrivit, det är inte bra!


Men litet kortfattat:
Tisdag:Så efter skolan drog jag och Caroline och mikaela till en gymnasium grej i södra ängbyskolan, det var typ olika skolor där som representerade gymnasuim. Det var ganska intressant, föll mest för Tensta gymnasuim. Jag vet ni tänker Tensta men dom hade bra utbildning om man vill bli advokat lr något sånt! Efter det drog vi och åt på donken, och gick till dinsko och gina och prövade massor med skor och känningar. Hittade en skit snygg klänning jag ska ha på mig på min fest ! sen kom jag hem snackade lite med faniljen och sedan duschade jag och drog hem till min pojkvän och kollade på DH och käkade glass... sen kom jag hem och sov.
Onsdag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde utom att på kvällen var jag barnvakt fast då hade jag elisabet som var med mig.. ,
Torsdag: Var jag i skolan och var helt död, och skolmaten förgiftar en. Jag ljuger inte kyklingen var rå, och mådde skit illa efter :O Vi kollade också på en dansk film på svenskan. Det var en riktig B film, ahha och typ det var som herry potter. Ja vad ska man säga hellre kolla på film än att plugga när man är helt död ! :D Och på so:n så hade jag gjort klart allt så jag och Johan satt och spelade poker på facebook, fattade inte så mycket som vanligt men jag fick mycket pengar. Det kanske var tack vore johan, men men :P
Fredag: Idag så var jag i skolan det var en rikigt chill dag, rörde inte pennan någon gång. Och vi fick sluta 1 istället för 2 , skiit skönt. Och vad kunde de bli bättre, DEEET ÄR LOOOV, fyfan vad skänt säger jag bara !
Efter skolan följde jag med mikaela till vby hon skulle handla strumpbyxor, när vi var där såg jag min farmor hon skulle typ handla bröd och kaffe och sedan åka till min gudmor. Så snälla jag sa att jag kunde gå och handla för det var långt att gå, så jag sprang och köpte och sedan åkte jag hem. Jag och mikaela drog till ica och köpte choklad GOTT !
Idag vet jag inte vad som händer får se , kanske drar ut eller stannar hemma. HOW KNOWS :P

Bilder från veckan :
en sak amanda är självmordbelägen, hon bränner sig hela tiden !

amanda tog sin tid att skriva ner min och mikaelas blogg på tavlan



K-FEM sponsrar våran blogg

Sitter mycket finare på

Tisdag:


Nu kom min pappa precis, ska snacka lite med honom lite skriver senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0