Fryser och har ont i rumpan -.-

JAAAA jag vet har inte skrivit sedan söndag, men har inte haft tid så jag tar min tid att skriva nu alla klagar ju!

Måndag: så var det vanlig skola, mickan kom inte hon var så kallad "sjuk" lilla skolkare.. iallfall kommer inte ihåg om det hände ngt specielt i skolan, joo jag kunde knappt gå för min fot gjorde fortfarande ont. Det såg ut som jag vore ett cp i foten eller ngt...
Efter skolan rörde jag och amanda sig till mig, vi skulle göra klart våran fördjupning på no skit tråkigt-.- vi åt lite mackor och sedan skulle vi börja plugga, men vi kom inte så långt amanda började rita på min arm så jag gör tillbaka i ansiktet. Då vill hon göra i mitt ansikte men jag säger nej så hon försöker göra det iallafall så jag går in i toaletten och gömmer mig, och sedan forsatte  det typ i en halvtimme, hon låste tillochmed ut mig i mitt egna hem :O hah nej mitt hem är hennes hem.. Kunde inte springa ifrån henne pga min fot, men ändå så hann jag gömma mig. Är jag inte grym eller vad ? :) Jaa ibland kan jag och amanda vara barnsliga, eller rättare sakt det är vi alltid fast fan man är bara barn en gång :P Sedan började vi plugga, sen kom min mor och far hem dom började göra mat. Och det blev köttfärs med makaroner, älakar den maten. Jag och amanda åt sedan började vi plugga igen, vi pluggade från 4 till halv 9 visst är vi duktiga ? När vi var klara rörde sig amanda hem och jag fick lite gäster, vid nio satt jag på kanal tre  det var svenska Hollywood fruarna. Älskar det pogramet, mina förebilder liksom. Det var sista avsnittet :( sedan hoppade jag in i duschen och gick sedan sov jag ..

  

Tisdag: Hade vanliga lektioner, idag kom mickan till skolan :) Hon berättade allt som hade hänt i helgen, och jag berättade vad som hände min helg ! Var lika tråkiga lektioner som vanligt, fick reda på vad jag fick på min no-prov fick bara ett G. Visste att jag skulle få de, så jag blev inte så ledsen som sakt hatar FYSIK ! När vi slutade vid tre åkte jag och mikaela upp till vby och kolla på gym. Vi ska alltså börja träna, behöver träna. Ska ju ha värsta kroppen nästa sommar när jag åker till usa. Sedan mötte jag upp min syster i hennes nya lägenhet hon har kommit tillbaka från Danmark,  jag hjälpte henne att packa upp saker. Hon är en stressad person nu när hon ska fixa med sin lägenhet och allt! , hon behöver en assistent ngt som vill vara min systers assistent hör av er till mig:) fan kom på en sak jag ha ha en tävling vem som får arbeta för min syster. SMART JAG ÄR !
När vi äntligen var klara åkte vi hem till mig och jag min mamma och min syster åkte och åt på en resturang, min far var inte hemma. Så det blev en tjejkväll, när vi åt klart och pratat om ganska mkt rörde vi oss hem. Min syster fixade sig och träffade hennes ........  och jag duschade och gick hem till amanda, vi kollade på dh tillsammans hade redan sett de avsnittet men men. Vi åt glass och drack cola, gott! När det var slut rörde jag mig hem, fan vad det blåste. Vinden blåste iväg mig, kom hem på 3 sekunder tack vare vinden. Jag och min syster satt med min mor och far i deras rum och pratade, min bror är kvar i Danmark och jobbar. Saknar honom jättemycket, om du läser det här jim så vill jag att du kommer hem NUUU  !

En bild på min bror Jim och syster Maria nyligen



Onsdag : Idag så fyller min syster 22 år föresten, okej idag hade vi orientering i kanabadet, fyfan vad jobbigt det var. Fick cykla till skolan, och jag cykla det är inte min grej. Tilloch med killarna sa : ska du steffi cykla? haha kom till skolan helt död, vi hade en lektion och det var svenska  sedan skulle man ta sig till kanabadet. Jag och amanda cyklade hem till mig och jag och hon åt en macka och vi satt och snacka med min syster ett tag , tills det va dags att röra sig till kanabadet.
Det tog snabbt att komma dit, om man tänker på att det var jag som cyklade. när vi kom så var det lite tidigt , så vi saatt och frös med tjejerna i klassen. Sedan kom det mer tjejer från klassen , vi alla satt och väntade på att vi skulle börja. Vi hade ganska kul medans vi satt där, helt plöstligt ser vi inga från 9an då hade dom redan gått,. Men vi kom aldrig sent, när vi ska starta så säger dom att man ska gå ensam. Och jag ensam i skogen det slutar inte bra kan jag säga, men lärarna lovade mig om jag inte kom tillbaka efter en timme skulle dom börja leta.. Men det gick bra tillslut Frida,Natta och Oscar gick med mig. =) Jag hittade faktiskt 1 kontroll helt sjäv utan någons hjälp, ! Det är en stor grej för mig, men när vi var klara efter nästan 2 timmar. Och när jag nästan är framme , så skriker en lärare spring stephanie spring och allas blickar tar sig mot mig. så det var skit PINSAMT ! hah sedan åt jag och cyklade hem, fan det var det värsta av allt. Min rumpa gör skit ont, kunde inte sitta jag har nog bränt bort 100 kalorier idag. Kommer ju fan inte kunna gå i morgon ! Mickan kom inte heller, fan mickan! Jag bara klagar och klagar, men jag har så jävla ont i kroppen, är inte van att cykla och springa i skogen!
Vissa tjejer i klassen                                                Jag och amanda
 
Just nu sitter jag här helt död, och lyssnar på musik. Ska snart hoppa in i duschen och vara kvar där tills i morgon, känner mig så äcklig. Men orkar verkligen inte gå upp på min feta rumpa och hoppa in i duschen. :) idag vet jag itne vad som händer ska plugga lite sen får jag se vad som händer :) Fira min syster ska jag göra :D 
 Det blev ett långt inlägg, så nu kan ingen klaga på att jag inte bloggar . haha och nej jag har itne glömt lösenordet mickan ! :D
 PEACE OUT ! /STEPHANIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0