Go to bed!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på The O.C återigen..
Är jättetrött... Har utvecklingssamtal imorgon, mitt vanliga jag skulle ha en vääääldig ångest för morgondagen. Men mitt nya jag försöker att inte må dåligt över något man inte kan ändra på, eller saker som redan är gjorda. Visst vissa saker måste man ju må dåligt över t.ex som om man har gjort något väldigt väldigt dumt.. Men om det är någonting som t.ex inte gå på en lektion eller inte göra någonting man skulle ha gjort, så är det bara att tänka; nästa gång gör jag annorlunda. För att om man sitter och tänker; jag skulle inte ha gjort så, jag skulle ha gjort såhär... Då mår man bara mycket sämre, jag ser på det som att man trycker ner sig i ett hål som det blir svårare och svårare att ta sig upp ur ju djupare man trycker ner sig själv.

Men slut på dagens filosofi! Straight to bed, sweet dreams my dearest..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0