Gör bara som du gjorde mot mig

Passar du på att höra av dig nu? Har du ändrat på dig, jag ska vara lika kall som dig som du var mot mig! Jag vet att jag inte ska sjunka lika lågt som dig, men du får fan skylla dig själv du ska få känna hur jag kände mig ! Om du ens har några känslor i dig !
Usch jag förstår itne ens varför jag skriver det här, men fan folk ska få veta vad det finns för killar där ute i värden. Tjejer lek så svåra ni bara kan när en kille vill något, öppna inte er för dom för man vet inte vad dom sedan kan göra ! Om ni sedan får känslor då öppna inte er, förs ni vet att ni är säkra !

Nu ska jag gå och göra min mamma och gudmor sällskap ! :D

skriver ikväll
seee yaa ! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0