Hatar vinter!

Kom hem för cirka en timme sen, är skit trött och fryser ihjäl snart.. Vinter är det värsta som finns. Ska flytta till Newport beach när jag blir stor och bo där resten av livet!

Köpte en present till Pendah idag, hämtade mina lila leggins från Ishatou samtidigt som jag va i stan (ska ha dom på festen eftersom att det är lila dresscode) och sen köpte jag en tunika att ha på festen, skit snygg den är svart, ganska stor med ett bälte i midjan. Lägger upp bild senare :)

Men nu ligger jag här i min säng och försöker värma upp mig lite, ska lägga mig och kolla på O.C. och mysa lite, somna med serien på och drömma att jag bor med dom :)

Måste ju vara pigg imorgon i skolan, har bestämt att jag ska prata skånska hela dagen i skolan imorn! Undra hur det går.. Menmen, det är ju sista dagen på skolveckan och första lektionen (NO-lab) känns inte lika hemsk längre nu när vi har gått över till Biologi, genetik. Det känns faktiskt väldigt roligt nu, och ser fram emot att gå dit.

Men nu ska jag försöka få upp min kroppsvärme iallafall några grader, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0