Hej!

Här sitter jag, hemma i soffan. Har sovit nästan hela dagen, va uppe i princip hela natten.

Igår jobbade jag på en hiphop fest i Älvsjös ungdomsgård, fick stå i garderoben från åtta till tio, de va ganska chill faktiskt. Inte så jobbigt som jag hade väntat mig faktiskt, och fick ju en biobiljett :P Hade mina nya klackar som jag köpte dagen innan, skitsnygga! Lägger in en bild på odm senare :) Det va asjobbigt att gå i dom och bytte till converse när jag drog mot hässelby med Carro, Patrick, Jonathan, Matilda, Rami, Isma och Alion. I hässelby motte vi upp Ahmed, Hussam och deras kompis, som jag inte kommer ihåg namnet på.. Men iallafall vi hade jättekul :)
Men nu håller jag på att fixa någon att intervjua till mitt svenskaprojekt som ska va klart om några veckor.. Ska göra en egen tidning med ungefär 5 pers till :)
Jag har precis mejlat Kenza, ska kontakta några andra också.. Har inte bästämt vilka än..

Have a good night och glöm inte att ställa bak klockan en timme inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0