Helluu

Tjaba jag vet att jag inte skrev när jag kom hem igår, men kom hem så sent och skulle duscha och allt så hade inte tid för att skriva !:)
 kortfattat från igår: Igår följde jag med min syster och daniel till ikea, hade jättekul men hade jävligt ont i lungorna och kroppen. Men dom två gjorde allt bättre, skratta hela resan i ikea... :D När vi var klara med shoppande åkte vi och åt eller dom åt jag hade inte den lusten att äta :O när vi var klara åkte vi och lämna av daniel i marias lägenhet och sen åkte jag och maria och handlade tårta. Vi åkte och hämta upp min mamma och sen åkte vi till kista och köpte pressenter till min mormor, när vi var i kista mötte vi upp min gudmor och kusiner . Och sen begav vi oss iväg till min mormor, när vi kom dit hade vi jättemysigt och roligt.
När vi kom hem senare hämtade vi upp daniel, och åkte hem till mig dom lämnade av mig och elisabet och åkte . Jag och elisabet väntade på min mamma och gudmor och vi gick och åt, det blev burger king gottgott ! sen åkte vi hem och jag duschade och sov ! 
 
Idag gick jag till skolan , på no gör vi högtalare och jag var klar med min men när jag ska visa den för min lärare idag var den borta ! blev skiit arg för jag hade kämpat för den vill verkligen ha ett vg, då säger min lärare att jag måste göra en ny. Så jag börjar göra en ny, men den blir helt jävla cepe så min dag förstördes tack vare att någon tog min fina högtalare ! :( men sen fick vi lunch och då mådde jag mycket bättre,
vi läser en skit bra bok på svenska som är skit spännande. Först var jag inte alls intresserad av boken för jag fattade inget , men nu är jag helt inne i den. Jag tror mikaela har skrivit ett inlägg om vad den handlar om. Vi slutade 2 idag, så jag har precis kommit hem .
Nu sitter jag här och väntar på Maria och daniel, vi ska åkte och handla mat till hennes lägenhet jag älskar att storhandla det är så kul! Man får plocka allt man vill ha och allt, i like it ! :D
 
Kollade på bilder på facebook, min bror har lagt upp bilder från danmark. Han jobbar ju där, jag vill att dom kommer ham nu! Fan saknar jim och nico det är tomt utan er..'
Jim
 

Nico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0