Hemma kväll

Japp det blev en hemma kväll, ingen galen hemmafest eller något sånt som sagt vi gör inte sånt ;) Men efter duschen hade vi ingen lust så vi fönade håret och plattade de, sen satt vi och kollade på bilderna vi tog tidigare. Vad tyckte ni ? snygga ? jaa men så klart ingen är ju snyggare än oss:P sen drog vi till nisses och hämtade pengar från mamma och pappa och handlade lite gott till ikväll, och sen köpte vi pizza..
Vi kom hem och satte oss på golvet och skulle kolla på en såkallad skräck film, gud den sööög. Den heter Drag me to hell, den var bra men ingen skräck film. eller inte enligt oss, eller joo lite om jag ska erkänna jag kanske hoppade upp en gång typ... Men jag kan rekomendera den om ni vill såkallad kolla på skräck film,Det var elisabets kille/min brors kompis som sa att den skulle vara läskig och äcklig, så vi typ okej köör på skräck WHY NOT ? HAHA scart movie är ju fan läskigare enligt elisabet... efter filmen skulle vi kolla på Into the blue 2. Men ingen hade lust, jag ville skriva blogg och Elisabet hostar bara :S SKIIT IRRETERANDE, men jag ska inte säga något jag kan inte andas så jag nyser och försöker andas :O

Men nu ska jag gå och snyta mig och sedan ska jag svara på en kommetar någon skrev..

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0