Hemma

Hej på er ;)
Jag sitter hemma hos mig med Sirli efter att ha kommit hem ifrån Norsborg där vi va med Ahmed och Hassan. Vi va där en snabbis bara hemma hos Sirli och sen åkte vi till Brommaplan för att Ahmed skulle på ett möte där, medans jag och Sirli satt på Donken och åt lite, shit vad hungrig jag var ja hade inte ätit på heeeela dagen, inte ens frukost. Jag har aldrig märkt hur mycket fjortisar det hänger i Bromma förut, men tro mig det gjorde jag idag. Det var en fjortis där som hade skitmycket ballhet och lekte feeeett med flippad, vi hade lust och gå fram och ge henne en smäll. Men det gjorde vi ju inte såklart eftersom en killkompis känner en av tjejerna som va där med henne -.-

Efter vi hade varit i Bromma åkte vi hem allihopa och vi ska mötas igen snart hos mig för att kolla på Kniven i hjärtat. (som jag har sett typ hundrafemtio gånger men inte dom andra så... Kommer säkert somna) Sirlis killkompis Cristobal är också påväg hit för och kolla med oss, vi ska ha värsta filmkvällen här ju! På en torsdag... HAhahaha :D


Peace brothaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0