Hostmedicin

Nu sitter jag här med min sjuka lilla kusin Elisabet, hon är sjuk och jag är här och tar hand om henne.. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem till oss och hämtade kläder till i morgon, och hämtade hostmedicin till sjuklingen.. Kom hem och fick tvinga elisabet att ta hostmedicin hon vågade inte, hon trodde hon skulle spy. Men jag fick henne att dricka den iallafall , har mina magiskakrafter.. Haha och jag har börjat hosta själv så jag tog också, eller först ville jag itne. Jag som skulle leka stor , vågade knappt ta den själv. Men den var god och jag förstår inte hur hostmedicin kan vara gott, det smakade lakris. GGRR ;) Nu har vi en Hiss Hostmedicin ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0