I am back

Hello suckers.. Jag skrev ingenting igår, hade inte tid. Ska berätta lite om helgen hade jag tänkt :)

Fredag;
I fredags var jag på fest dårå som ni redan vet, var inte ens fixad gick bara dit i converse, jeans och en t-shirt där det står I ''peacemärke'' new york. Jag hann bara komma hem från skolan så ringde Sirli och sa till mig att möta henne, så jag slängde i mig lite att äta och plattade håret och mötte Ahmed och drog och mötte henne och Hassan i Blackeberg. Sen åkte jag och Sirli till Skärholmen och mötte hennes mamma, vi gick runt där ett tag och Sirli fick sin nya fläääshiga mobil, en rosa Samsung touch.
Efter Skäris åkte vi till Vårby och gick till festen, den hade inte börjat än men vi satt där med Carro, Nurdan Pendah och Issa tills alla kom. Det var nästan bara Albybarn där, och det var jävligt mycket "Blame it on the booz" för nästan alla där, om ni förstår vad jag menar :P Det var väääldigt hög volym i lägenheten och alla fick panik när dörren plingade och folk skrek "Aina, aina!" Poliserna som kom var faktiskt väldigt trevliga, dom stod och pratade med typ 4-5 av oss på balkongen och Patrick stod och freestylerappade till dom hahaha!
Jag drog därifrån runt halv 2 mot Sirli, hon hade redan gått hem men hon mötte mig och Jimmy i Norsborgs station :)


Jag och Sirli i Blackeberg - Hassan och Ahmed

Lördag;
Sirli väckte mig skit tidigt på lördagen även fast hon hade sagt dagen innan att vi skulle sova ut. Och med att sova ut menar jag typ 13-14, men hon väckte mig så tidigt som 11! Anywho, vi satt och kollade på alla avsnitt av Kniven i Hjärtat och fyfaaan vad snygg Amir är! När vi hade kollat på ett avsnitt trot jag (?) så kom Mohamed och kollade med oss. Sen när vi hade kollat klart så mötte vi Carro och company i Norsborg och åkte till Skärholmen för att handla mat, men folk fastnade i klädaffärer och vi kom ifrån Skärholmen var klockan tio över sex fast allt skulle börja klockan sex :p så det va bara att åka hem och laga mat höhö... Iallafall, festen blev lyckad och grattis Sirli ännu en gång!
Efter att dom flesta hade åkt hem så började vi kolla på Kniven i hjärtat, igen. Jag somnade haha (a) Slänger in lite bilder ifrån lördagen :)





Sirlis tårta :)

Rami, Sirli och Andreas "shotkungen"


Tjejerna :)
Carro, jag, Jenny, Jasmina, Aselja och Jande

Josef, Andreas, Jasmina, Rami, Murat, Jenny och Mohamed som sjunger kareoke :)

Jande, Aselja, Pendah, Sirli, Rami, jag och Mohamed on the floor.

Söndag;
Natten från lördag till söndag var kort och obekväm, jag, Sirli, Pendah och Carro somnade kanske 5, halv 6. Vi låg och sov intryckta i soffan för Sirlis mamma låg i Sirlis rum. Jag frös som fan för att jag inte hade något täcke, så innan Sirlis mamma åkte till jobbet så la hon ett täcke på mig och Carro, och när hon gick så gick jag och la mig i sängen och somnade direkt :P
När vi vaknade åt vi lite frukost och tog det lugnt ett tag, sen skulle vi städa efter festen och jag fick såklart ta disken och daaaaamn vad mycket disk det va! Jag diskade i typ två och en halv timme och blev fortfarande inte klar. Efter vi drog därifrån så skulle Pendah och Sirli någonstans och jag och Carro drog till Vårby för att städa från festen i fredags. Jag skulle egentligen hem så fort som möjligt för jag hade mycket plugg hemma, men hjälpte henne iallafall eftersom jag lovat henne. Efter det åkte vi och åt i Bredäng, vi skulle köpa ett pizzabröd var men ingen ville låna oss pengar så vi delade på ett, men vi blev riktigt mätta iallafall :) Sen åkte jag hem och va hemma runt åtta halv nio, som jag inte hade tänkt mig från början med det blev som det blev :)


Disken jag fick diska -.- (det fanns lite mer på sidan också) 



Nu sitter jag här och har skrivit det här inlägget på typ två timmar eftersom att Stephanie klagar på att jag skriver för korta inlägg, och det var faktiskt en engångsgrej! Whateva har inget mer att skriva nu, ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0