idea!.. or stolen..

Har stulit en ide från Frida och Nattas blogg, dom kommer märka vad det är om dom läser här :P

hahah men sitter och bråkar med pappa om vilken kanal vi ska kolla på -.- han vill kolla på navy cis men jag vill kolla på simpsons :(
aja bara jag får se hemmafruarna är jag glad! Kolla på femman klockan nio om ni vill se samma program som mig, och det vill ni ju :)
Ska till Sätra imorn och hälsa på, saknar alla där och vi ska ha orientering i min skola och jag vägrar gå, så jag ska åka och hälsa på alla på ISRF, feel the pain Leif!

Nu ska jag läsa boken Ett liv i spillror eller vad den heter, den handlar om en judisk flicka som växte upp i en stad i Österrike eller nåt och sen bryter andra världskriget ut och aah ni förstår handlingen på ett ungefär? Hon som har skrivit boken har skrivit den baserat på sitt liv och idag är hon runt 85 år och kommer komma till våran skola och ha föredrag eller nåt om förintelsen. Eller egentligen ska hon ju prata om sin bok men boken handlar ju typ om förintelsen så det kommer väl in på det också..

Well.. seeya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0