Interjuva Ola

TJAAABBAAA BROR..
Kom nyss typ hem, vart på jobbet idag det är kaos där. Så på söndag ¨måste vi jobba också, tog in amanda och ermias också vi behöver hjälp. Men det är skit bra att jobba på helgerna man får liksom mer och man får ob och allt. Så jag ser fram emot det..... jag ,mamma,maria och elisabet käkade lunch med pappa idag . Det var skit gott det vi åt, det var kött och potatis men det var iallfall gott. .. och idag på jobbet fick jag reda på att någon gång nästa vecka, så ska jag kanske interjuva Ola jag tror alla vet vem det är :O Vi har typ ett projekt i skolan att i grupp ska man göra en tidning, och jag fick i uppgift att interjuva en känd person. Så jag frågade mamma om hon hade någon så hon frågade hennes kontakter och han/hon känenr ola, så nu får jag bara hoppas på att Ola vill bli interjuvad av mig. Kommer ju dreeeega över honom liksom, skriv lite kommetarer om vad jag kan fråga honom för frågor, skulle vara en stoor hjäälp
Idag vet jag inte vad som händer ska kanske förbi elisabet och kolla på idol med henne, det blir jävligt mysigt. Men nu ska jag snacka lite med min mamma och bestämma vad vi ska äta till middag idag, tar antagligen bilder idag hos elisabet. Men vi hörs senare


Juste skrev det dära intressebrevet som jag skrev i förra inlägget, nu väntar jag bara på ett svar och då blir det interjuv och sånt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0