jag är helt slut

Tjabba..
Igår hade jag det okej, först åkte vi ju och handlade mat det blev skit mycket.. Sedan lämnade vi av mamma och åkte till ikea, maria var en pms brud hahaa hon var fett ARG och sen när vi inte hittade parkering blev hon argare. Fan det var farligt att vara nära henne, men efter ett tag hittade vi och det var fan hur långt som helst. Kunde ju lika gärna gå till ikea från hässelby gård, okej nu överdriver jag men ni fattar... Vi handlade ganska mycket , och sedan åkte vi hem till maria och lämnade sakerna och vidare hem till mig. Vi fick middag det blev lasange(felstavning?) och sallad och efterätt blev de äppelpaj, fyfan vad gott min mamma kan laga mat! grr;)
Vi fick senare gäster eller dom åt också, det var kul vi satt och pratade och kollade på gamla bilder på alla. Fyfan jag hade jättemycket hår och skit stora ögon, skit söt ju;P haha och vi såg på video filmer från usa 08, åå vad jag längtar tillbaka dit men snart är jag där. okej det är liksom nästa år men whatever man kan fortfarande drömma ;). Dom gick runt 12, och då snöade de . HALLÅ  SNÖ NU? driver svergie med mig eller? usch blir så sur... Men hoppade direkt ner i sängen och somnade, nu sitter jag här och måste snart fixa mig. Ska till sumpan och träffa på min gamla klass från lilla alby, det ska bli ganka nice. Men lite pinsamt har inte kontakt men någon från den klassen, men jag ska möta upp en kompis där så vi ska gå tillsammans. Vet ej vad jag ska ha på mig? har en ångest ..

Men nu måste jag börja fixa mig, skriver ett inlägg innan jag åker om jag hinner.
eller så skriver jag när jag kommer hem.
puusss see yaa


ps: ni vet väl att man ska ställa om klockan idag? en timme bakåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0