Kärlek är en ren FANTASI!

Jaa nu ska jag berätta min händelsrika kväll!
Igår gick jag ju på bio med amanda, vi drog in till stan runt 5 vi hämtade biljetterna och sedan gick vi och satt oss på donken och åt lite .. Det blev en cheesburgare bara för min del, efter ett tag köpte vi popcorn och cola och började röra oss in til bion. Filmen var så jävla bra skrattade hela filmen , och jag kan säga att allt som killen i filmen säger är helt rätt. Och killen i filmen var så jävla snygg , hans kropp dregla man bara över haha. När filmen var slut åkte vi hem och till den där hemmafesten kan säga att den började bra, gott folk och sexiga killar ! :D Efter ett tag gick amanda och jag var kvar, kvällen slutade inte så bra kan man säga.... Många tårar och många smällar, och min fot som gick sönder. okej inte sönder men kan knappt gå ramlade med mina 10 cm höga skor, det gör jävligt ont.. och har också ont i mina fötter för jag hade på mig skorana HELA kvällen, not good ! Det var bra att jag eller min kusin  inte drack , för då vet man itne vad som kunde ha hänt. Runt två drog jag och elisabet hem till mig och somna på en sekund, med kläder på och smink  USCH !
Vi vaknade runt 11 och var jävligt hungriga så vi rörde oss ner till ica och köpte bröd och chooklad, gjorde lite frukost sedan la vi oss i sängen. Och vi har legat i sängen HELA dagen, kollat/kollar på idol och Juste min kusin är med i Körslaget team Caroline of ugglas! :D
 

Kom på en sak, har ni tänkt på att min bloggkompis Mikaela skriver några meningar medans jag skriver en hel dagbok, ´Fan mickan skriv MERA ! Och nej jag ljuger inte jag försov mig faktiskt ! haha
 
Här kommer en bild från Fredag, alla andra bilder är borta :S 

En glad Mikaela


Lördag :



Våran middag



Dagens outfit :P

Glasögonen vi "fick" sexiga va?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0