Kommetar

 Kommetar : hejsan!
vet dina föräldrar att du har en kille ? =)
alltså får du ha killar? <3

 Mitt svar: Av min mamma tror jag att jag får, bara liksom dom är snälla och inte typ skitsövlar mot mig. Kan prata med mina föräldrar om allt. Men min pappa åt andra sidan vet jag inte, asså jag tror inte någon pappa vill att sin dotter ska ha pojkvän. Och liksom jag och min syster är min pappas prinsessor, så jag vet att han alltid kommer vara anti mot det. Men jag tror när jag väl har en kille och han gillar honom lite sådära, så tror jag han accepterar det. Men alla fattar ju att inga pappor vill att sina döttrar ska ha kille, men jag kan ju prata med mina föräldrar om allt så jag vet om han  itne skulle gilla min pojkvän. Men det är ju inte han som ska dejta min kille det är ju jag, men man ska ju alltid höra om vad sina föräldrar har att säga. Hoppas du fick ditt svara du ville ha.. skulle vilja veta vem du är som kommetera, för om du inte själv får ha pojkvän så kan du allttid fråga om råd, älskar att ge ut råd och få råd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0