latmask

Hej jag är en latmask! Men jag förstår varför jag ej pallar åka nånstans, jag va ju på röda linjen igår, åkte mellan skärholmen och norsborg hela dagen haha..
Först åkte jag till Solberga med pappa och klippte mig, sen skjutsade han mig till Skäris och där mötte jag Carro och hennes mamma. Sen följde jag med hem till henne och lite senare gick vi ut igen och mötte Kasim, Gabbi och Pamela.

Sedan rörde vi oss mellan Sätra, Skärholmen, Hallunda och Norsborg. Kasim, Gabbi och Pamela åkte hem så jag och Carro åkte till Norsborg för att möta Ibbe. Vi va med han en stund och sen mötte vi upp Pendah, Ugbed och Tosha i Hallunda och vi följde med dom till donken. När vi skulle åka hem så va jag skitnojig över att jag skulle missa sista tåget hem ifrån Slussen, eftersom att vi fick sitta i Hallunda och vänta på tåget i en halvtimme, och den gick 10 över tolv. Men som tur var hann jag hem iallafall :)
Kom hem cirka halv två och pappa sov på soffan när jag kom hem, så jag bytte om tvättade ansiktet och borstade tänderna och allt, sen la jag mig i sängen med datan och efter typ en timme hör jag hur mmin pappa öppnar balkongen och stänger den igen, sen ringer han mig;
- vaad?
- vart är du??
- men i mitt rum!
- jaha oj är du?
- jaaaa... -.- 

HAhHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0