Mickan's hiss&diss

Tillbaka från tvn



1. Media markt! Dom har haft min tv i över en månad nu! När jag lämnade in den så skulle det ta 2-4 veckor enligt dom att få den färdig, nu har det gått 4 veckor och ingen har hört av sig. Och det är inte heller som att det va värsta felet på tvn, jag menar det är ju bara dvdspelaren som har pajat. Dålig service Media markt, jääävla tyskar!

2. Anna Akna. Helt seriöst jag har aldrig sett något mer patetiskt än denna människa. Och jävligt ful är hon också, visst kul för henne att hon har pengar och hennes man är tydligen känd, men jag har aldrig i hela mitt liv hört talas om honom innan hela Sveriges munnar gick i 280 om en ugly plastic bitch som är dum i huvudet? Okejokej ska inte döma andra, men människan är ju löjlig! Du är en vuxen människa, behave..

3. Stress, sömnproblem, läxor, betygsnoja, förvirring, osv allt som hör nian till. Behöver jag säga mer?


1. Gymnasiet. Jag ser faktiskt fram emot att börja gymnasiet, det kanske blir mycket ansträngningar osv, men det känns faktiskt kul att börja. Det är jättespännande att titta igenom vad som finns och jag har redan tittat ut några skolor och program. Är mest intresserad av estetiska programmet, inriktning teater. Andra valet är samhällsprogrammet internationellt/ globala. Mina förväntningar är uppe vid max men dom kommer sjunka så småningom.
Ett steg närmare vuxenlivet. Ett steg närmare framtiden.

2. Pamela Olivera. En tjejkompis till mig gick och blev modell i somras! Bara 14 år. En väldigt vacker och gullig tjej, du förtjänar det verkligen gumman. Hon har tillochmed varit med i City Stockholm! Om någon av er har sett det..


3. Malmö. Jag älskar våran södra stad, den är sååå mysig! Ska dit i början på höstlovet, guuuud så jag längtar! Bara faktumet att min kära storasyster har bosatt sig i en av Malmös finaste delar gör ju staden såå mycket vackrare! Tar första bästa plan snart och åker dit och träffar morsan och syrran.
Jag saknar min mamma, jag saknar min syster och jag saknar Malmö, så är det bara...


Kommentarer
Postat av: Pamela

haha va söt mikkan :) love you

2009-10-14 @ 08:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0