My love

jag förstår inte av alla personer, varför kan jag itne komma över en dig. ?
Varför kan jag inte bara komma över dig, du har ju kommit över mig varför kan det inte vara så lätt för mig
Alla sitter och säger att jag ska glömma bort dig, men det är så jävla enkelt att säga men fan inte för den personen som sitter i den situationen! Jag tror alla har suttit i min situation någon gång, jag tror att jag alltid har vart stark när det gäller killar men inte den här gången . VARFÖR ?
När jag väl sa till dig att jag var rädd att gå in i ett förhållande för att jag inte vill bli sårad, krigade du iallafall du gav inte upp hoppet. Din charm gjorde mig så kär i dig, hela dugjorde mig kär! Det liksom pirrade i magen när jag träffade dig, och när jag pratade med dig. Jag tror alla tjejer fattar vad jag menar ! Men när jag väl visade mina känslor då gav du upp ?  du hade lyckas med det det var ute efter ? Att såra mig..  Försöker verkligen GLÖMMA dig men det går inte! ahha det är som om jag vore desperat lr ngt, men är bara jävligt irreterad för jag vet itne vad jag gjorde för fel? 

Du hör inte av dig, och när du väl gör det eller jag hör av mig så är du så jävla kall..  Du har inte hört av sig . det bevisar bara att du har kommit över mig, och jag kan inte klandra dig  om du inte hade några känslor kan jag inte göra något! Men varför då göra en tjej kär och sedan lämna henne? Många säger att duu inte hör av dig för att du verkligen gillar mig och vill komma över mig, då hör du inte av dig ! HAHA det är ren bullshit!

Som ett t.ex. när jag ser min syster och hennes pojkvän tillsammans, blir man så glad för deras skull. Man ser att dom är kära och verkligen vill ha varandra ! ¨Min syster mådde en tid inte så bra, men man ser nu att Daniel har förendrat allt. Hon är mer gladare, och det är jag bara glad över ! Det viktigaste är ju att familjen mår bra . 
Visst jag är fortfarande ung och kanske hittar den "rätta" någon gång, men fan killar just nu för mig är inget !
Ska tänka på allt annat utom killar, lite svårt för mig! för jag älskar att kolla in killar :P HAHHA

När jag väl inte tänker på dig, då ska alltid något komma upp! Någon frågar om du har hört av dig, du ploppar upp på facebok, den låten jag älskade när du sjöng kan komma upp, det är alltid något som kommer upp! känner du så eller känner du något alls? har så många frågor jag vill ställa dig men får aldrig ut det!
Man ska aldrg vara ledsen över en kille, och jag vet väl själv att man inte ska vara de. Men det är så svårt när man väl gillat någon, men äähh ska glömma dig ! Ska verkligen försöka, liksom vem är du? 
Du förtjänar itne ens mig, det är stort för mig att kunna säga så! och är glad att jag nu kan säga de!

Var tvungen att skriva ut allt! Det känns inte precis bättre, men what ever !
Ska glömma allt förflutna och tänka framåt !
 I see it now, i´m breathing now, it´s time for me to let it go. You are the wrong man for ME !

Peace out /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0