MY loveto you is gone

Jaaoo, okej nu ska jag berätta min kväll :)
Gick ju ut med mikkan, och amanda goina oss. Vi gick iallafall runt och luffade hade på mig en kall jacka så jga kommer bli ännu sjukare. Mamma mikkan blev sur på mig för jag gick så tunnt klädd , haha men vid nio gick vi hem till mig och kollade på DH tillsammans. Galet mysigt hade vi, jag bjöd dom på saft och kakor och nej jag driver inte :P ahha men jag fick cola , sen följde vi med amanda en bit hem.
Så jag och mikkan rörde oss till ekot och luffade där, vi försökte få ut några men ingen kunde eller orkade inte:S Liksom är det inte dom som typ dör för förorten, varför är det döttt då? :O Det är DÖÖÖTT i hässelby ska fan flytta tillbaka till rissne där är det iallafall folk ute vi typ tio. Okej det är inte så att jag hänger iute i hässelby och luffar, men när man ändå är ute då kan iallafall någon vara ute ? Mikkan förstår vad jag pratar om,
 men iallfall vi fick ut några till slut ! Vi fick vänta på dom där snubbarna länge, men medans vi gjorde de satt vi och prata om våra planer att bli utbytesstudenter. Det var jävligt najs, men efter ett tag kom killarna och vi gjorde inte så mycket satt mest och patade.
Sedan började det bli så kallt att vi alla drog hem, påvägen hittade jag och mikkan en icavagn så vi tog den och jag körde runt henne.
 HAHAH sen gick jag hem och hon hem till sig, nu sitter jag här och fryser ihjäl och frågade amanda om jag är dum som person. jag känner mig som det för jag sa att en kompis skulle komma ut och han var jävligt seg så när jag var påväg hem var han i hässelby, Så jag struntade att träffa honom då blev han skit sur. Meen han har ju gjort så mot mig flera gånger -.- , usch får snacka med homom någon dag om han vill de:S

Ska forsätta kolla på CSI ny och sedan föna mina fötter, fryser ihjäl. Kommer fan ha lunginflamation i morgon :S

Juste i morgon ska jag kolla på bio, ska kolla på This is it med MJ. Maria och daniel köpte biljetter till mig och dom, och dom behövde en till person så jag tog med mig amanda. Så imorgon ska jag se den efterlängtade filmen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0