nästa ikea och willys

Jup nu sitter jag och mamma och väntar på maria och daniel , först ska vi till wiillys och sedan ska jag,maria och daniel till ikea. Dom ska shoppa till lägenheten..

Igår så var jag mest på datan, och sedan gick ´jag och la mig i sängen och ringde amanda, vi satt och snackade lite skit kändes skönt. Ångrar att jag inte hällde mjölken på den där personen, amanda du vet vad jag menar.Usch har en sådan ångest att jag inte gjorde de!!jag är verkligen ond !
Runt två somnade jag, vaknade över att jag inte kunde andas börjar bli sjuk. Jävla skit väder asså, snart flyttar jag till afrika eller usa. om några månader åker jag till usa längtar:D

Mamma kom precis in och sa att jag skulle ta en dagens outfit, så ni får en bild på hennes dagens outfit.Istället för min ! Kan berätta att jag har gröna byxor från cheep monday och en svart linne och en kort jacka. Och lite armband, ska se ut som en punkare idag. För att nicklas åkte ut igår, nu är det bara min man Erik kvar som jag döör för :D


Min underbara mamma som jag älskar överallt annat! Tack för att jag fick dig och pappa som föräldrar<3


Kom en bild på mig iallfall

En gammal bild på min älskade pappa, som är min idol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0