påväg till skolan

Jaaa nu är jag påväg till skolan, sitter och kollar på vakna med the voice som jag alltid gör varje dag..

Skrev ingenting igår, men efter mötet som gick bättre än vad jag hade anat åkte vi lite runt dom gjorde massor med saker. Sen kom vi hem och åt kommer inte ihåg vad vi åt. Men jag gick hem till elisabet och var med henne, vi låg och kolla på Las vegas på 5an och vi låg på en tvåstitts soffa när det fanns en till  :) hahah men vi var hos henne spelade spel på facebook och hennes bror kom förbi.. :) iallafall vi hade jättekul länge sen jag var hos dom, och Elisabet säger att det är mitt fel:O
vid tio gick vi hem till mig, eller hon gick och åt hamburgare jagåt inte var inte hungrig. Men när hon hade ätit klart la vi oss i min brors säng som är tom. Vi gick och la oss och pratade till typ halv tolv sen somnade vi
Jag gick upp lite tidigare än vad jag skulle haft vaknat, men det var skönt fick ta det lungt lite :D

Men nu måste jag skynda mig, vi hörs när jag kommer hem!:)

PEACE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0