Segare än segast

 

Hejhej nu är jag tillbaka, helt seg efter helgen :p
ska berätta lite kortfattat om vad som hände dårå,
I fredags va det fest i Vårby gård, samma som förra veckan :) de va nästan samma personer där oxå, det va faktiskt jätte kul där men runt halv tolv kom det oväntat besök och festen blev knaas, tjejen som fixade festen's mamma kom och rykterna sa att hon kom dit med Lugna gatan (?) ofta... Men iallafall fart blev det på folket asså alla sprang ut genom porten som gick emot gården. Efter att alla drog så åkte jag, Jande, Lula, Nurdan, Titti, Patrick, Angelo, Jonathan och Rihab tror jag, till Bredäng. Så där satt vi, mitt ute i förorten och helt tomt, om man inte räknar med Bredängs bar och café som jag minns att jag satt och skratta åt, jag menar ofta man festar på Bredängs bar och café hahahaha! Vi va där ett tag och Jande försökte hitta någon annan fest att gå på, men utan resultat åkte vi hem till henne och åt lite och gick och la oss.

I lördags kom vi ut vid typ 6tiden på eftermiddagen, och vi hade absolut ingenting att göra(Jag och Jande dårå). Så ringer Dorra och ber oss komma till Gullmars, varför inte lixom:P? Så vi åker hem till Dorra och inväntar resten av tjejerna, vi chillade hemma hos Dorra ett tag och sen rörde vi oss mot stan. Jag va tvungen att åka hem så jag drog mot Hässelby men dom andra kom efter. Sen tog vi det bara lungt hos mig med fifty och company:) Jag däckade ganska fort va fan skit trött!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Följde med Dorra, Jande och Aselja till tuben när dom vaknade, sen har jag bara suttit hemma och läst boken som vi läser i skolan. Jag har fastnat för den helt, asså seriöst kan inte sluta läsa den!
Jag börjar bli lite hungrig tror jag ska gå och göra mig en toast macka :) det är så jääävla gott! :D


(förra året, liiiite full.. haha)
PUUUUUSSPUSS!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0