sjunde himlen

What´s up  everybody?
Idag så gick jag upp för att gå till skolan, men kände att jag knappt kunde röra mig. Men jag var stark nog att gå upp och fixa mig, åkte till skolan och hade slöjd vi håller på med att göra skåp :S ahah men jag kunde knappt göra ngt hade så jävla ont i mi kropp, så när lektionen var slut så gick jag upp och sjukanmälde mig och åkte hem. La mig på soffan och orkade inte gå upp, amanda var också sjuk idag fan igår var den värsta dagen i mitt liv !

Just nu sitter jag och kollar på sjunde himlen, min syster ringde och frågade om jag ville följa med till ikea och friska upp mig:) så jag sitter och väntar på henne och hennes ........  och får se om jag orkar följa med
Idag fyller min mormor år, så senare ska vi dit och fira henne men får se om jag orkar åka dit det kommer vara folk och jag orkar inte med folk just nu :) Men jag måste säkert med iallfall för det är ju min mormor
 Nu ska jag forsätta kolla på sjunde himlen och bara slappa, skriver senare på kvällen. seee yaa /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0