sjuuk

Ja som sagt är jag sjuk, har ont i halsen och i mina muskler. Kanske har svininflensan:O
O M G , tänk om jag har de... Måste rinnga min mamma och säga de, men iallafall ligger i soffan med min fars bärbara data, och med täcke. HA HA ser skit ful ut idag, har leggins tjocka tofflor och en stor träja som är min brors.. Men orkar inte fixa mig när jag ändå bara ska vara hemma, idag är det DH min pojkvän kanske kommer hit och kollar den med mig eller så får jag kolla ensam :( Någon som vill komma och göa mig sällskap?:O



Juste amanda har skaffat blogg den heter, Chamoon.blogg.se .. Gå in och kolla hur hon har sina dagar, kommer bli spännande. Det var jag och Mikkan som inspererade henne, fett grymt ju :P



 Nu ska jag kolla på fresh prince i Bel air , seee yaah


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

vet dina föräldrar att du har en kille ? =)

alltså får du ha killar? <3

2009-10-27 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0