Skit väder -,-

Usch blir så sur på vädret, fan jag har liksom bomerange jacka och en tjocktröja ändå fryser jag! Men iallafall ska berätta min dag, som sagt så jobbade jag idag. Det var kul fast inte själva jobbet vi gjorde, vi skulle ta bort något på en skiva och sedan lägga en ny lapp på skivan.. -.- booring, men PENGAR är något jag älskar så jag bryr mig inte. Kanske klagar lite men men jag jobbar liksom va nöjd, idag ska jag ju självklart kolla på mammas pojkar. Amanda kanske kommer förbi och kollar den med mig och mamma, så det blir mysigt sen efter det ska jag hem till syrran. Ska sova hos henne eftersom det aldrig blev av igår, och vi ska skriva ett intressebrev till att jag vill bli utbytestudent. Fyfan hoppas do godkänner och jag får lämna svergie i ett år. Då ska jag alltså åka i början ev ettan i gymnasiumet och kommer tillbaka när jag ska börja i tvåan.. Längtar redan men man ska inte ha så höga förväntningar för tänk om dom säger nej liksom...  Men nu roppar mamma coh säger att maten är klar, skriver senare. PEACE OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0