Skolan..

Står i bibblan här i min skola, vill gå hem och sova är skit trött... Men men, not going to happen' allt man kan göra är att vänta ut dagen. Efter skolan drar jag in till stan och träffa Ishatou. Tror att jag ska åka in med Hassan eller Ahmed eller båda för jag orkar inte åka in själv de e ju skit långt!
Stephanie sitter här och verkligen tjatar på mig att säga att hon hälsar, bara för att hon inte orkar skriva själv.. Hon ska skriva när hon kommer hem, det lovar hon. Om hon itne gör det blir det smisk :D
Jag tror seriöst att Stephanie gillar att ta sönder pennvässare, asså jag drev ju om det igår när hon tog sönder Ninas, men idag tog hon sönder en till :o
hahahahah bli inte sur Steffi du vet att jag älskar dig :)

har mattediagnos snart! Jag fick veta det idag.. Shit det kommer gå skiiiiitdåligt! Kan ingenting :( Hatar procent..

Men nu stänger bibblan, vi hörs sen ciao :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0