snackar i tele

med amanda juste nu!
 
Igår så mötte jag ju upp alla från min förra klass i sumpan, min syster körde mig dit. Duvet jag är pimp;) Träffade på alla gud ,vad alla har förändrats, alla har blivit större och allt :O haha det var ganska najs, vi satt på donken och käkade, min förra lärare skulle vara med . men tydligen hade hon stukat foten då kunde hon itne komma :O men vi andra snacka om allt från hur vi har haft de under dom åren vi itne har träffats..
 Efter det drog jag och sanaria till rissne, vi gick till pierrette och sedan kom sevda. Vi alla satt ute på pierrettes tomt och snackade, det var svin kallt ute :O träffade också på deras föräldrar, dom är så gulliga och snälla har ju växt upp med alla dom dära:D
 men efter så gick vi hem till sevda och satt där och kollade på skolkatalogen, haha inget liv :P senare gick vi ut och mötte några kompisar, gud var roligt det var att se alla igen:) .
 Runt 8 åkte jag hem pappa skulle hämta mig, men han ringde liksom och sa det när jag satt på bussen:O skit onödigt så jag forsatte med bussen, och blev fett irreterade att dom har gjort så att 119 bussen inte åker längre till rissne, men måste liksom byta i spånga station skit onödigt !  
Kom hem och gjorde inte så mycket, joo amanda kom och vi gick ut och träffade ermias och samuel. Vi satt typ bara och tugga i hässelby gård, och satt oss på tuben och åkte runt. ahah no life men det var som sagt kallt ute :O sen gick jag och amanda hem och dom forsatte någon annanstans..
Jag och amanda prövade mina klänningar och snackade lite, sedan drog hon hem och jag gick och sov :D

Idag var jag i kista med amanda, ermias, samuel och christian.. Jag köpte en klänning som jag skulle ha på min fest som itne blir av, men får ha användning av den någon annan dag.
Men iallfaall vi köpten den och kollade i affärer, amanda var så hungrig så hon åt på donken. Hon hade tydligen tränat innan, ofta man går på donken och äter då ? :S liksom då ska man ju äta nyttigt,men det gör inte amanda, hon går och äter på donken haha amanda älskar dig ändå :)
Typ senare åkte jag och amanda hem, vi drog hem till henne och tuggade där. och vi lagade MAT, fav vad vi var dukiga vi gjorde tacos :) ahahhah det blev skit gott... vi är mästare på att göra mat, vi satt oss på datan och hade det nice...
Skulle sova hos henne, men min far sa nej. haha han åkte liksom och hämtade mig, han ba du får sova borta när du flyttar ut, okej bara för de ska jag flytta ut i morgon;) liksom jag har ju fått sovit borta förut, han tror säkert att vi ska göra dumheter. Men sånt gör jag ju inte jag är ju pappasflicka, det säger han ju själv :O haha, men det var nog bäst att jag sov hemma börjar bli jävligt sjuk har ont när jag andas och är förkyld

Det här skrev jag igår, men blogg.se fuckade upp allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0