This is it

Tjabba allihoppa !
Har precis kommit från bion, O M G vilken bra film. Det var typ en genrep för hans konsert, den var skit bra det kom  tårar dåochdå. Och när han hyllade sin familj strömmade tårarna ut, det är så synd att han inte fick visa upp det han ville. Han gjorde det så bra, och det skulle bli en SKIIT bra konser och jag blir så sur att han inte fick genomföra det!! Jag säger bara att NII måste see den, om ni inte gör det missar ni något verkligen... Ska fan köpa filmen när den kommer ut, och kolla på den då och då:)

Men nu kom så sitter jag här med amanda, skulle ju sova hos maria men det blev aldrig av. Fråga mig inte varför, men jag är hemma sälv iallfall. För mamma och dom gick och kolla på This is it med några, jag vanade mamma att inte sätta på sig mascara för det är bara onödigt! :)

Men nu ska jag vara social med amanda, och hon ska också skriva blogg vi hörs

PEACE OUT !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0