vadfan!

Orkar inte skriva ner allt som hände igår på festen, vet att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tid och nu pallar jag inte, kan ta upp lite grann av vad som hände igår.

- Nästan ingen hade dricka, men alla ville ha så det var bara två tre stycken som blev riktigt berusade. Jag var helt nykter.

- En viss person ignorerade mig hela kvällen, pga av att jag ej hade svarat på ett sms i veckan. Orka överdriva.

- Pendah fick ett par lila handskar från punkt shop av mig :)

- Pendah fick väääärsta lap dance av Pato! Naaaaaasty (video kommer upp)

- Pendah fick en egen låt "The Pendah dance" av Ishatou, Jande, Patrick och Gabbe.

- Det blev bråk mellan terror och nån snubbe.

- Det kom en gammal rysk gubbe som ville komma in på festen, men han fck en box istället hans näsa spräcktes typ och jag sprang därifrån fort som fan för folk sa att han skulle gå hem och komma tillbaka med pistol.

- När han var borta igen så slutade festen, klockan va typ tolv. Skit tidigt I know..

Men nu ska jag verkligen gå och sova! Min pappa har inte kommit hem än han skulle fira sin arbetskamrats pension eller något och han skulle komma hem typ halv elva och nu är klockan lixom halv ett.. Men godnatt på er skriver imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0