väntar på duschen

Igår kväll vad jag hos elisabet, vi satt och kollade på idol och cirkus möller. Haha han är skit grym , vi tände ljus och hade de mysigt. Gjorde te till henne och mig för hon hostar som en tant som har rökt i 40 år, och jag bara älskar TEE. :D
Men efter det satt vi oss vid datan och letade efter lite filmer som vi ska se på idag, vi ska ha en myskväll om vi inte hittar någon fest ute någonstans:)
Men idag har vi inte gjort så mycket, vi drog till Subway och köpte mackor. Vi var sugna på de och vi hade en kupong där man kunde få två och bara betala för en, så varför inte ta det liksom. Vi gick också förbi mina föräldrar och snackade med dom lite, och så har vi sminkat oss ;) Ha ha ha vi hade inget att göra, så hon sminkade mig som pocahontas hon jag gjorde henne till en katt. Bilder kommer sen när jag har lagt upp dom på datan, sen dess har vi inte gjort något. Har fortfarande sminket på mig men jag väntar på att duschen ska bli klar. Oj oj på tal om trollen nu kom hon precis, ska hoppa in iduschen nu och ta bort sminket och frächa upp mig :) Skriver senare , om min kväll :)



PEACE OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0