your love is just a lie

som sakt är inte på humör just nu! var det förut innan allt fucka upp
Iallafall idag så vaknade jag fixade mig, och sedan drog jag och min syster i till stan. Min mamma och daniel skulle med, men ingen av dom gjorde de :S men vi drog in till stan jag köpte min jacka, det blev en mörkbrun bomernage det var skit fin. efter de gick vi lite runt sen åkte vi mot Rissne , träffade på lite folk och så väntade vi på daniel. Vi åkte till vällingby och där handlade vi mat, vi åkte hem till maria och började laga mat eller Daniel lagade maten. Det blev manirerade (felstavning?) fläslfile med ungpotatis och bearnesås och sallad. O M G vad gott det var, fyfan vi hade iallafall mysigt satt och snacka och de! Precis efter maten ringer min far och säger att vi måste följa med han skulle hämta en bil, så vi följde med och sedan vände min VÄRLD upp och ner. det är något jag inte tror jag kan berätta på bloggen, kanske någon gång när jag är riktigt sur så kanske jag bara skriver i bloggen och berättar !
Nu är jag hemma och kollar på körslaget , min kusin är med. Hon sjunger skit fint , hon skriver sina egna låtar och spelar in dom själv Hon är skit duktig.   Juste en lärare är också med på körslaget, skit grymt ju ! haha

Men nu ska jag forsätta kolla, skriver senare och lägger in bilder från idag ! :D

Seee yaaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0