22 april 2010

Tjaaa på er! jag ligger i min säng och typ gör ingenting. Ska typ gå och lägga mig snart, är skit trött! Såå, imorn är det min födelsedag. Men det känns inte som det. Jag kommer troligen inte få något imorn eftersom att min pappa är seg och ska köpa present till mig på måndag. Fast efter vårat senaste snack så känns det som att han inte vill köpa ipoden. Men säg inte att du ska göra det då! Jag tror inte det blir någon middag heller. Jaja, det är ju roligt att se hur folk verkligen gör när det väl kommer till kritan. Inte för att jag bryr mig så mycket, jag har aldrig varit så mycket för att fira min födelsedag, för det känns barasom att det kommer bli misslyckat. Aja, skit samma.
Tomorrow will roooooooock!
 
Idag hade jag sista nationella matte provet , det gick väl sådär.. Kom typ 40 minuter försent. Jag fick tillbaka resultaten från svenska nationella a + b, g+ på läsförståelsen och vg- på uppsatsen. Inte världens bästa, but I'll take it. Fick även veta vad jag fick för resultat på Historiaprovet som vi hade för 100 år sen känns de som -.- jag fick vg. Missnöjd! Jag var absolut värd mvg dära. Aja, haha, min hjärna är inte mvg material. Bara i engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0