boorn too be cheap ! :)

tjutjuutjjuu :)
nu har alla gått och jag är ensam :( covin gick precis och pappa körde hem maria och daniel.
idag vaknade jag över en hemsk hemsk dröm, fyfan asså! sen så kommer pappa in och så snackade vi lite. sen så började vi att städa hela huset :) sen fixade vi oss och hämtade upp maria och daniel, sedan hämtade vi upp covin. när vi sedan åkte till willys i rissne och storhandlade, haha mycket mat i kylen nu ska man bli fet ! :)
sen åkte vi hem och tog upp allt, och så gjorde vi en ganska sen frukost :). lite senare hände det lite saker mellan mig coh covin men allt är bra nu haha, efter en redbull så blir vi båda galna, hahaha  ! :) de kan ju inte vara perfekt hela tiden, men damn killen har gjort mig in lööve
 
efter ett tag så kom min gudmor och gabriel,emilio och jave. vi fikade och kollade på "så ska det låta " inte så bra människor som var med , men aa .. sen kom maria och daniel förbi, nu runt kvällen har vi itne gjort så mycket än att bara sitta och snacka och det :)

lite senare kommer det bilder upp, pappa ska ha datan eftersom min data är på lagning igen!

/stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0