falska jävla skit ....

måste bara påpeka en sak! det finns så många falska människor , och det bara kommer fler och fler ! jag har verkligen gett upp hoppet för mina vänner, nästan alla är så falska. visst jag är inte bäst jag kan göra fel, men en sak är jag inte och det är att jag inte är falsk! Jag kanske kan vara en bitch någon gång, men är ärligt och en vän! inte som vissa andra, jag tänker inte springa efter alla ! Nu har jag verkligen gett upp ! jag kan göra fel, och jag står för det ! men snälla du/ni hör inte heller av er till mig varför ska jag sitta och göra det ! jag hör av mig, jag försöker så gott jag kan men får bara skit tillbaka! Jag är med dom vänner jag trivs med, coh det är något du/ni får leva med! men sluta snacka skit, och få som att allt är mitt fel! du/ni är inte bättre än mig,
Ni kna vara där ni är, nu har jag gett upp!!

/steåhanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0