grrrr

heelluu,
nu sitter jag här i min säng nyduschad och tuggar t-gummi . idag har dagen bestått först i donken, med maria och daniel. där vi satt och snackade ut, så jävla skönt. förut var vi dom tre muskitörerna, nu så är vi inte det längre :(
efter donken så åkte vi hem till mig, daniel gick och sov medans ja och maria satt ute med dom andra :)
sen fick dagen bestå av attt vara hemma och de, på kvällen så träffade jag mr;covin . där vi gick en promenad till stranden, och verkligen prata ut :) fan vad det kändes som en skön sommar kväll, solnedgång och sitta med den personen man är in love with . dock var det ganska kallt , men whatever :P
vi fick sen dra till maria och hämta mitt busskort och nycklar, sedan drog han hem och jag. När jag kom hem blev det bakning på gång, det blev kladdkaka grr. fast har ännu inte smakat på den, går på bantningsveckan :)

Nu ska jag forsätta skrika på jim att han ska hämta cola till mig, hare gött !

ps; bilderna från veckan finns på facebook, och på nattas blogg. http://nataliliszt.blogg.se/

stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0