gubbe och gumma

snart kommer det regna och då kommer jag gråta!
igår hade vi det jättekul i stan, jag,maria,daniel och hans kusin! vi åt och snackade , det var ju gött
efter det åkte jag och maria hem till oss och daniel hem, sen va vid här ett tag sedan körde pappa hem oss till maria. där jag hade så tråkigt, maria och daniel är som två gubbar och kärringar, hahaha låg i deras säng och ba "jaaaaaaggghaaarr trrååååkkiiigggt" hahah sen efter ett tag gick jag och daneil och handlade, men maria fick hämta upp oss. när vi kom hem lagade vi mat, det va som tacos fast det var kyckling istället. det vaaa skiit gott fiffan :P sen åkte vi hem till pappa, där kvällen bestod. fast tjejerna kom förbi mig och vi snackade mellan himmel och jord.
idag har jag och mamma först städa HEELA huset, sen fixade jag mig och åkte till covin. där vi snackade och allt ! i love that guy fyfan, efter vi var där så åkte han hem till sin faster och jag hem och ÅT! mamma hade lagat min favo mat, fläskfile med potatis och bea. fan vad jag är mätt nu:P
nu kom pappa och maria och dom hit, så ska vara social och sedan plugga lite
cheeka in bloggen senare då kommer det massor av bilder:D

stephanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0