gymt rolig kväll

hur måår alla idag ? allt är bra med mig men huvudet värker idag också .. juste jag skriver inte lika mycket mer och börjar känna att statistiken sjunger, men jag lovar när jag kommer på fötter igen så kommer det stiga och stiga :) hallå ni älskar ju när jag skriver, ahah okej nu ska jag sluta upp med mitt ego snack ;)
   igår hade jag SJUKT kul asså, haha fyfan kunde inte haft roligare. haha grannen klagade också, och hon var fd polis. hahaha men iallfall vi hade så jävla kul, kom nytt folk som var roligt att träffa :) men började jag och covin började röra oss hem runt 12, då mitt huvud var nära på att strängas och pappa ville att vi skulle komma hem :) fast att jag hade så ont i huvudet så kunde inget förstöra kvällen ! när vi kom hem gjorde covin mackor, sen så gick vi och la oss. fast som vanligt somnade inte vi förs kl 3 hahah ;)

Nu sitter covin och jim och spelar GTA, och jag nördar mig framför datan. dom är inte så  speciellt sociala, jävla töntar ;) HAHAH nu dog jim, och ni ska covin spela hoppas han dör lika snabbt :P

Bilderna kommer senare, pööss

stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0