Hello white!

Hej bloggläsare, jag sitter och funderar på att rulla ner till centrum och sola lite solarium. Men vet inte om jag gör det, ska spikat göra det när jag kommer till mamma iallafall yeei! Ska ju dit imorgon, och när jag kommer så jobbar hon så då kan jag lika gärna gå och sola lite, sen pluuuugg , sen aa whatevs. Ska bli skönt att åka ner iallafall, sist jag va där va de bara i två dagar typ.. :(

Och en annan sak, jag måste åka till vällingby och köpa min skinnjacka nån gång! Måste verkligen göra det idag eftersom att jag planerar att ha den imorgon när jag drar, och kan inte den köpa den när jag e hos mamma heller eftersom att Karlshamn är en så pass liten stad så att H&M inte ens finns dära...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0