huvudvärk dööö

det var en lång en lite lite liten flicka som ÄLSKADE COLA...
okej seiröst, nu sitter jag hära och börja tänka om jag ska ta och gå och sova. måste gå upp  i tid i morgon, vaknade lite sent än vad jag skulle. man amanda kom iallfall och joinade mig medans jag fixade mig sedan rullade vi mot skolan.. skolan idag var okej, chill :) efter skolan väntade jag och covin med massa på amanda. hon hade hemspråk så vi väntade på henne, iskolan blev man misshandlad av sin pojkvän och en till kille. haha hade redan ont i huvudet och dom gjorde allt värre ! hahah vänta bara dom ska få se, ahahah :):) jag och covin åkte hem till honom, där vi itne gjorde så mycket först så åt vi. sedan somnade vi , sen satt vi med hans familj. mysigt mysigt :) drog hem vid halv åtta , han följde med mig till fridhemsplan sedan åkte jag min väg och han sin :)
Har haft skit ont i huvudet idag, damn asså!



två bilder på mig och min töönt ! <3


Kommentarer
Postat av: Covin Sverigies Kung

hörreee du din tönt jag följde med dig till alvik :Ooooo

2010-04-29 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0