jag är bäst!

HAHAH omg har inte skrivit på flera dagar, men har verkligen inte vart på datan dom senaste dagarna. och det har inte hänt något specielt i mitt liv, :) Nu är det äntligen loov, fyfan vad skönt behöver verkligen komma bort från den hära äckliga skolan ! fick ett påskägg utav covin idag, puppi. eller nej jag och johan fick det utav covin och kristina. såå söta, haha !:) men har jag massa bilder från veckan som jag kan lägga upp , istället för massa skriv :)


Såhära gör vi på no lektionerna , gömmer oss



När vi som familj äter, så ska alltid någon bli blöt.

Men hämnd händer också, amanda



mitt/johans fina påskägg



min man; boorn to bee cheep


/stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0