LOOOOOOV!

Yes, äntligen lov! Fan vad skönt! Även ifall jag har slarvat ganska mycket de senaste veckorna så är det skönt att inte få den pressen på sig man får när man "tror" att man är ledig.. Hahah!

Igårkväll kollade jag på O.C. när jag skulle sova, och somnade till de, asså grejen e jag gör alltid de aja whatever, aa sen vaknade jag, fast ja sov egentligen, och så trodde jag att de va morgon så jag sätter på datan igen eftersom att den dog och så. Sen vaknar jag till på riktigt och då är klockan typ 4 på morgonen:s HAHAH! SKumt! Jag smsar inte bara i sömnen, utan sätter på datorer... Haha aa iallafall så jag stängde av datan och somna om igen... Sen vaknade jag halv tio fast ja började tio över 8, men det är en annan historia :)

Nu ska jag kolla på skruva den som Beckham :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0