Mickan är tillbaka..

Missed me? Haha!

Jag sitter här alldeles ensam, jag börjar vänja mig nu så det är inte så farligt längre. Jag ska snart kolla på The Notebook tror jag, eller någon av de andra åtta filmerna jag laddade ner idag, jag laddade ner som en galning men orkade inte kolla på någon, förutom Micke och Molle. Jaaa jag är barnslig! Men filmen är så jäävla sorglig och jag gråter som en barnunge varje gång jag kollar på den, även ifall jag inte har sett den sen jag va typ 10? Aja, jag har lagt upp bilder från i lördags hos Natta på facebook, ni kan ju kolla där för jag orkar typ inte lägga upp bilder här för blogg.se suger och det tar sjukt lång tid. På tal om det så har min BFF börjat blogga på blogspot, grymt skön blogg utav en grymt skön snubbe!

Det blir inga bilder men jag kan dock lägga upp en skön låt som jag har suttit och lyssnat på under kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0