relaxa lite sådär..

Hejsansvejsan. Jag ligger i sängen och softar bara, sov i 4 timmar i natt! Fyfan vad trött jag var i skolan, hade blodsprängda ögon och allt :( Hahaaaaaaaa! Det var superäcklig mat idag i skolan, eller inte så äcklig kanske, men jag Aylin och Nicole gick till allmänna badet och tog en massa bilder och hade det skönt. Aylin har bilderna så lägger upp dom sen. Men var du sååå tvungen att lägga upp typ dom fulaste på facebook där jagser ut som en fet brittisk man med peruk?! Thaaanks! -.-

Nu ska jag nog sova i en timme ocbh vänta på att DH ska börja, och efter det blir det One on one, och sen ska jag sova tills det blir morgon. Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0