sööndagsångest

igår var det en riktig skön dag asså! jag,covin,frida,emma och carro drog till grönalund ! där var det galet kul , åkte förförsta gången katapulten och extreem. jag är fan stolt över mig själv, okej visst alla i grönan hörde mig skrika, men vem fan bryr sig! vi kom dit vid 2, vi trodde de skulle vara proppat med folk. men vi kom in på direkten, covin startade dagen med flygandeelefanterna som är för barn. haha jag och frida stod och garvade (bilder kommer ) men för oss andra var berodalbanan ett start för oss ! sen forsatte dagen men att springa runt som barn och åka karuseller ! på kvällen blev det riktigt kallt, men det hindrade inte oss !! covin försökte verkligen vinna en fet nalle till mig, men nejda den turen hade vi verkligen inte :( jaa så kom tom hem, men han försökte iallfall . så jag är ju lika glad , som jag var när vi kom. men det bästa var ju ändå när vi skulle gå lustigahuset mina byxor sprack , hahaahha ! och när vi åkte kärlekstunnen, ahha vi drev med tjeerna att vi hade ramlat in ahahaha drog jag döör av garv ! ;) Och det som var irreterande var när vi skulle åka popextressen, "when it was good " kom 3 gånger och varje gång åkte vi ahha ! tillslut fick vi panik noot good
när det stängde, åkte vi till donken och åt . sen drog vi hem, covin sov hos mig! så vi somnade direkt när vi kom hem!

idag är det söndag, och jag har ångest vill verkligen itne gå till skolan i morgon! skjut mig tack!
nu ska jag duscha sen vänta på att mr;covin ska logga in på datan så han kan skicka alla bilder till mig !

skriver senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0