syskondag :)

nu sitter jag nyduschad, kollar på cougar town och snackar med en kompis :) idag var det en seeg men samtidig sköön dag, solen sken verkligen jag stektes :P men på lektionerna somnade jag nästan, ville bara sätta på ute och sola med musik och en kall cola i handen grrrrrrrrrrrr!!!! eftet skolan hämtade maria upp mig, sedan köpte vi mat och satte oss utanför henne och åt:) sen gick vi in och kollade på "dear john" och en till film. grät skit mycket på den första filmen, och den andra skrattade jag ihjäl mig..  vi hade verkligen syskon dag, med inga killar eller något ! fast jag ville ju att min pojke skulle vara där, haha  efter filmerna prövade vi masssa kläder, sedan körde hon hem mig:) Juste idag fick jag veta att maria är kändis, eller hon säger det.. har ätit lite och duschat, nu väntar ja på att min pojke ska logga in sen tror jag att jag ska sova

Här är den första filmen vi såg; rekomenderar den verkligen


Den hära med, skit bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0