thaaa school

okejokejokej jag vet  har inte skrivit på länge, och statestiken bara sjunker och sjunker.. men jag lovar ska bli bättre, men det hära veckan har vart full och massa drama ..
men jag lovar har massa med bilder, som jag kan lägga upp när jag sitter hemma vid datan :)
nu sitter jag i skolan, och väntar på att b-språket ska börja ångest med skoolan asså-.- och vad kan bli värre , vädret suuger verkligen asså!!!  hade nationella i matte idag, och nej det gick inte alls bra för min del.. men jag gjorde allt som skulle göras, men får väl se om det räcker till ;)
nu ska jag forsätta mig att nörda framför datan, skiver när jag kommer hem..

en sak till det är gjord till dig amanda; du suuuugger och jag ska söka upp dig och döda dig walla ! ;) "ett liv utan dig skulle jag klara mig " hahahahahahahaha

Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0